Přijímače spárujte s vysílačem DC/DS v režimu Double Path (případně záložní přijímač nastavte do režimu CLONE/Příposlech).
Zapojení přijímače a satelitu 900NG
Reagujeme na dotazy modelářů, kteří se na nás příležitostně obrací s dotazy ohledně užívání prostředků na ochranu elektroniky před oxidací či vlhkostí.
Můžeme dát vyjádření samozřejmě jen za naše výrobky:
- nemáme žádnou zásadní negativní zkušenost s kratkodobým působením vlhkosti na naše elektronické výrobky, a to ani při použití v oblastech s extrémní vlhkostí (přímořské státy, atd.)
- v naší výrobě žádné podobné přípravky neužíváme a tedy ani nedoporučujeme používat doplňkové chemické přípravky na výrobky JETI model za účelem dodatečného ošetření elektroniky
- pokud dojde k jejich použití na JETI desky plošných spojů, výrobek se může stát po čase nespolehlivý a následně je nutné nahradit všechny kontaminované DPS novými - což je mj. poměrně nákladná oprava
Nejlepším opatřením je samozřejmě prevence, tzn. nevystavovat výrobky extrémním podmínkám (déšť, sníh, atd.), nicméně pokud přesto dojde k jakémukoli intenzivnímu kontaktu s vodou (v podobě kapaliny, páry), doporučujeme výrobek citlivě vysušit (horký vzduch) a v případě pochybností jej můžete zaslat k našim obchodníkům či přímo k nám na kontrolu.
Aktualizace JETI EX přijímačů (Rx a REX) pomocí programu JETI Studio.
Veškeré aktualizace přijímačů jsou prováděny automaticky pomocí programu JETI Studio. Každý uživatel má tedy velmi rychlou a snadnou možnost aktualizovat svůj přijímač na poslední verzi FW se všemi novými funkcemi.
Kompletní postup je znázorněn na videu níže.
Taktéž je nutné mít ve vysílači aktuální profil zařízení (MFlow2.bin) nahraný v adresáři „Devices“ na SD kartě vysílače. Tento aktuální soubor je možné stáhnout přímo během aktualizace senzoru MFlow2 EX, případně aktualizujete Váš vysílač prostřednictvím programu JETI Studio. Soubor (MFlow2.bin) bude automaticky aktualizován na SD kartě vysílače.
Doporučený postup kalibrace (popis příkladu): Ponechejte „kalibraci“ ve výchozím nastavení (1.000) a proveďte první zkušební let (případně přečerpávací zkoušku). V našem případě senzor s výchozím nastavením změřil odebraný objem paliva 1159 ml. Po zkušebním letu (přečerpávací zkoušce) změříme přesně odebraný objem paliva z nádrže, například přelitím zbytku paliva v nádrži do odměrného válce. Takto přesně určíme reálně odebrané palivo. Nyní v menu kalibrace zapíšeme tento přesný objem do položky „reálně spotřebovaný objem“ (980 ml). Koeficient průtoku se automaticky nastaví na požadovanou hodnotu (0,845). Kalibraci můžete kdykoliv resetovat a zvolit jiné (přesnější) hodnoty, které Vám budou plně vyhovovat.